" Kau Pecai Dan Hisap Kon** Aku Je " Jutawan Pengasas Jamu Susuk Dara


Betul kata orang , kadang-kadang kita kaya nikmat duit dan harta serta segalanya kita boleh miliki tapi nikmat rasa tenang dan bahagia itu allah kurangkan . Siapa pun kita , Allah atur dengan rapi dan Dia yakin hambanya mampu dengan dugaan tersebut .

Kisah Pengasas Jamu Susuk Dara ini nampaknya semakin panas . Suami sanggup berkata begitu kepada isteri ?



Ikuti luahan Hanni Borhan :

saya diugut,
jika lagi sekali saya mengadu2 kepada bapak mertua atau mak mertua. siap lah hidup saya.
pagi khamis.
sewaktu saya menghantar anak2 ke sekolah.
remi bercakap dgn ibunya.jika remi tak dapat apa yg dia mahu.
mungkin sbb dia marah kerana ibunya mahu hantar dia ke pusat pemulihan dadah dan disokong oleh saya.
remi menyebut hal ini.
remi akan ambil semua kereta2 hani dan akan jual. ( yang bestnya baiknya saya dokumen swap emas semua nama remi )
dan paling tak sangka dia berkata kepada ibunya..
gudang JSD akan diletupkan dan akan dibakar.
hancur hati saya bila bibik sampaikan berita ini.
puas saya memikirkannya.
rasanya hidup saya sudah tidak diperlukan lagi. hidup saya cuba dihancurkan oleh insan yg paling saya sayang.
saya tak sangka, pernikahan sy dengan seorang lelaki yg sy anggap romantik, soft spoken rupa2nya inilah dia sebenarnya.
hidup saya tak pernah berkira mahupon mengungkit.
saya dikenalkan dengan jenis2 dadah.
dibagi lihat di bagitahu.
pembelanjaan dadah bukan murah.
dia tidak bekerja.
sehari kos syahbu sudah rm600
dia isap bukan mcm org isap dadah.
dia isap mcm isap rokok.
belom lagi pil2 dan ubat batok yg saya sangka coke. semuanya sehari tak habis kurang RM1000.
bila kita tegur, kita dimarah. dipukul.
nak hidup bahagia tak mahu dimarah, tak mahu dimaki dan tak mahu diganggu ketika menguruskan syarikat. sy kena bersikap terbuka kononnya sporting dan bagi semuanya.
mana larat dgn kos itu sahaja sudah habis berpuluh ribu.
tak nak nampak dia sebagai penagih. dan saya sendiri sebagai public figure cukup berhati2 dgn penampilan dia agar tidak dicemuh orang.
seminggu sekali saya bagi dia makan telur setengah masak 10biji. supaya muka dia tetap nampak tembam dan sehat segar.
pakaian dia saya pilih saya belikan supaya dia dilihat sebagai bisnesman walaupon dia tidak bekerja dan tidak tahu apapon jenis bisnes.
saya sentiasa menguplod gambar2 dia bersama saya yg nampak sweet2 agar orang tahu saya bahagia.
tapi bila dia tidak pulang ke rumah hari2.
kemudian telefon maki2.
start memaki abg kandung saya yang tak tahu apa2.
start memaki ibu yg melahirkan saya.
hati ini bagaikan hilang cinta dan sayang.
mungkin selama ini, remi pukul, remi maki, remi ambil duit, remi tipu duit, apa pon saya masih boleh terima.
bila dia mula " pukimak kan ibu saya"
mengsialkan abg saya.
hati ini tidak menangis. hati ini tidak kecewa.
tetibe rasa kosong.
dan yang pastinya.. ini bukan masa depan yang saya cari.
sedang ank2 tidur.
sy kejutkan semua.
sy ke terminal bas dgn apa yg kami ada.
semoga hidup kami lebih diberkati.
kami ingin jauh dari orang sebegini.
masa depan anak2.
kami tak perlu masalah sosial dalam rumah kami.
kami nikah 23 november 2012.
7 ogos 2015 jam 12mlm kami tinggalkan klang.
semoga hidup kami akan kembali seperti dulu ditrek yg diredhai Allah.


sebenarnya saya tak sangka hidup saya mcm ni.
mungkin satu hari nanti saya akan ceritakan sebagai pengajaran mahupon sempadan kepada uolss.
menempuhi kehidupan dengan seorang lelaki yang sentiasa di bawah pengaruh dadah syahbu, eramin 5, ubat batok bukan mudah.
dia mampu jadi seorang yang sangat romantik. yang sangat sedih. yang sangat ganas. yang sangat berbudi bahasa. yang sangat kemas, yang sangat kotor, yang sangat bijak, yang sangat bodoh dalam satu2 masa.
saya bukan pakar masalah sosial. saya bukan pakar dadah.
perjalanan hidup mata hati dibukakan sejak 2014 buat pertama kalinya saya melihat jenis - jenis dadah depan mata.
tanpa pengalaman saya tak tahu menilai perkelakuan orang yang dibawah pengaruh dadah. sehingga saya terlalu ber emosi dan hampir nak gila kerana melayan kerenah orang yang dibawah pengaruh dadah.
as what we know. saya insan yang penuh concern dan sentiasa menjadi pendengar yang setia dan cuba membantu.
saya seorang yang pemaaf dan bukan utk bermusuh panjang berjela.
pandangan mata, good looking bukan satu jaminan kebahagiaan.
pendengaran telinga, good spoken bukan satu jaminan untuk kebahagiaan hati yang hakiki.
kekerapan sex sehari 3 ke 4 kali itu bukan tanda keghairahan cinta dalam hati.
for those,
yang tahu. kalau boleh jauhkan.
jauhkanlah hidup ini dari mereka yang terlibat dengan dadah.
sometimes kita tak kenal spesis ni mcm mana.
jika percakapannya terlalu manis, lemah lembut, meraih simpati itulah mereka.
they can create 1000 story to make u believe n trust to them.
golongan ini, adalah golongan yang paling mudah wanita - wanita jatuh cinta. kemanisan bercinta seperti di alam mimpi2 dan fantasi. golongan ini mampu membelai cinta2 hebat, sex2 luar biasa..
sehingga memberi kesan impact maksima tkut kehilangannya.
siapa pon yang suami saya berhubung.
jika dia sebut
" entahlah abg pon tak tahu kenapa Hanni Borhan dah xnak dgn abg "
then u get sex with him.
saya xkan bertanggungjawab apa pon yg terjadi di kemudian hari.
dari suami saya, saya hanyalah mesin ATM pada dia.
mercedes, bmw to get more woman.
for those wanita yg subcribes saya yg penuh bangga diri ada hubungan dgn suami sy.
percayalah.
u xkan dapat apa2 dari saya.
no more inbox yg kononnya suami saya di aniaya oleh saya.
saya bersuami. ada pernikahan.
lelaki ini tidak tinggal bersama saya.
just drop by jam 4 pagi ke 5 pagi.
balik minta duit.
kalau tinggal 3 ke 4 hari ending akan jadi pukul pukul.
jika ada urusan rasmi, dia keluar ikut saya.
pada mata masyarakat sy bersuami.
kerana saya sering post gambar2 bersama suami.
hakikatnya itu gambar lama yang saya dok tayang berulang2.
suami ini jenis tidak pedulikan ibubapa, anak mahupon isteri.
bagi dia, wanita adalah sumber sex.
saya bukan nak burukkan suami.
saya nak wanita2 ni celik.
dia mengaku dia suami saya to get u close to him.
tapi percayalah.
dia tak ada duit.
dan sekarang dia sedang melarikan diri kerana ibu bapanya nak masukkan dia ke pusat pemulihan dadah kerana tak sanggup melihat dia minta duit beribu2 sehari daripada saya.
dan saya sendiri tak sanggup dipukul,dimaki setiap hari.
ini adalah rahsia saya yg sy pendam.
tujuan post ini utk wanita - wanita tempat suami saya having sex dan berlindung melarikan diri.
jika suami saya mendekati anda wanita.
percayalah..
anda pasti akan disakiti jika saya stopkan duit.
ini bukan buka pekung, tapi minta tolong.
tolong jgn bersubahat menganiaya saya.


Keluarga Azyumiko adalah salah seorang pengguna setia produk jamu susuk dara . Memang superbb!
Diharap Datuk Hanni Borhan kuat semangat dan buat keputusan sehabis baiknya :)


Share on Google Plus

About soyacincau

Komited menyajikan isu-isu semasa kepada anda semua. Kualiti adalah kepakaran kami.
    Blogger Comment
    Facebook Comment