Inilah Punca Utama Adik Almy Nadia DIBELASAH 20 Senior Di Sekolah Penang Free Bakal Buat Anda TERGAMAM !!!


Almy Nadia megamuk , padan muka . Habislah Penang Free School pasni kena siasat . Benda kecil tapi remaja saja je nak saiko / buli orang lain . Budak sekarang matlamat ke sekolah macam banyak tersasar lebih dari belajar 
Difahamkan, hanya kerana keluar makan pada waktu malam adik bongsunya di belasah oleh senior seramai empat orang. Ini luahan geram Almy yang lebih lanjut menceritakan perkara sebenar berlaku kepada adiknya.
Memang Penang Free School Ni Budak Dia Jahat Ka?



almynadia86
Tgh2 malam ni aku dpt berita yg adik aku kena pukul dgn bdk senior asrama SEK MEN PENANG FREE SCHOOL .. Adik aku bdk asrama,puncanya senior tak puas hati sbb adik aku ni ramai yg dok jg .. Yg aku marah sgt kes buli tak habis2 .. 4 lawan 1.. Adik aku. Baru tingkatan 1 dah kena pukul dgn budak tingkatan 5 seramai 4 org.. MEMANG PENANG FREE SCHOOL NIH BUDAK BUDAK DIA JAHAT ka??? Bgtau mai sat.. Cc @kementerian @pdrm
Apa yang membuatkan Almy bertambah bengang apabila pihak atasan tidak ambil kisah tentang kes tersebut.
almynadia86 
Kejadian adik aku kena pukul terjd pd hari rabu malam.. Puncanya adik aku dgn kawan2 seramai 17org keluar g cari makan sbb lapar.bdk2 lelaki.kuat makan kan.. Tambah pulak duduk asrama.. Jd seramai 16 org kena pukul dgn senior yg umur 17 tahun secara 1 by 1 tp adik aku pulak lain 4 by 1 KORANG RASA!!!!!! Jd harini adik aku call mak,bgtau kejadian igtkan sikit.mak aku bising igt salah adik aku,tp nak jdkan cita adik aku takmau bgtau mak tp mak kawan adik aku call bgtau mak aku yg adik aku paling teruk kena pukul dgn senior.terus mak aku skrg bergegas pergi ke SEKOLAH MENENGAH PENANG FREE SCHOOL .. Ambiq adik aku terus g hospital n balai buat report.. Yg aku marah PENGETUA,CIKGU,WARDEN memang jenis tak ambiq port ka psl kes kes buli nih.. Inilah benda paling aku takut terjadi.akhirnya terjadi dekat family aku.. Aku nak sgt pihak sek ambil tindakan#kementerianpelajaranmalaysia cc@najib_razak @khairykj @fizzfairuz#polisdirajamalaysia
Tambahnya laporan polis telah dilakukan pemeriksaan kesihatan sedang dijalankan, Almy juga bertegas untuk membawa kes tersebut ke muka pengadilan jika apa-apa berlaku keatas kepada adiknya
almynadia86 
Cukup sy melihat kes buli sek2 nih sampai ada yg mati.. Tp yg pembuli tetap tak serik.cikgu tetap vogue dtg sek.tetap kacak hensem bergaya dtg sek mcm tak ada mslh .. Sy taknak jd apa2 pd adik bongsu sy.jk terjd apa2 pd adik bongsu sy.sy akan bawa sek ini kemuka pengadilan .. Jd pd pengetua .cikgu2 PENANG FREE SCHOOL tolong ambil perhatian.. Sy tahu pengetua,cikgu2 ni just tak ambil port sbb nak jg nama sek tp skrg sorry yer sudah kena pd adik sy .. Adik almy nadia adik ipar kepada fizz fairuz.. Jd tolong ambil perhatian
Luahan Almy Nadia ini telah mendapat banyak komen dari netizen. Salah satunya adalah di bawah ini.
bob_91o_jagger@afnanpene 
hello brader before making any statements provoking the OFMA and PFS sides.You should consider to think about knowing the actual truth behind the incident.This lady here @almynadia86 dia pandai ckp keburukan skola tu,selama ni saya belajar in that school for 5 years you think only hypocrites masuk skola camtu ka?i was once the victim of seniors consultation back then, we only kena pukul when we betul2 being rude to them.Trust me i have seen it, ello bro rules asrama kalau budak buat pasal memang seniors kena consult. Adik dia ni sneak out tanpa kebenaran lepas tu hisap shisha mana seniors tak berang. About statements by her fuelling nothing but rage upon every old free who used to study there and fyi @almynadia86 penang free school has the least and the most minimal number of cases of bullying. Your brother must have done something to provoke them illegally. So think before you enraged on our sides. And as for @afnanpene this school has lived up it reputations for almost 2 centuries.Kalau nak kutuk think of all our great predecessors who came before us like Tunku Abdul Rahman Al-Haj. You will never know the true significance of being in that school. Trust me the school has lived longer than your grandma’s age.
Share on Google Plus

About soyacincau

Komited menyajikan isu-isu semasa kepada anda semua. Kualiti adalah kepakaran kami.
    Blogger Comment
    Facebook Comment