Sayu : Bantu saya ..saya hanya cuba selamatkan isteri saya dari di C abul nya (6Gambar) ~ Baca Penuh Disini


Kisah seorang lelaki dikenali dengan nama Genji Buskers yang mana beliau telah menghadapi detik sukar isteri nya telah di c abul seorang Pekerja asing Nepal ketika beliau bersama isteri nya sedang mengadakan busking di Hadapan kompleks Sogo Kuala Lumpur.

Kisah nya mempertahan kan isteri tercinta telah di kongsi lebih 30 ribu orang, ramai yang simpati dengan nasib yang menimpa diri nya dan isteri, apa yang beliau perjuangkan adalah keselamatan dirinya setelah memukul Pekerja asing yang cuba C abul isteri nya.



Laporan polis telah dibuat beliau bagi menceritakan perkara sebenar apa yang berlaku beliau minta orang ramai bersama-sama nya membantu diri nya yang mungkin dikenakan tindakan undang-undang akibat dari perbuatan nya.

Isteri nya kini trauma dengan apa yang berlaku beliau juga menyatakan kesihatan isteri nya juga terganggu akibat dari apa yang berlaku, isteri nya merupakan penghidap asma dan terpaksa menggunakan gas untuk penyakit tersebut.

Semoga ada sinar dan jalan penyelesaian untuk Genji dan Isteri bantu lah Genji beliau tidak berniat memukul warga nepal terbabit melainkan mempertahan kan maruah isteri nya dari di C abul sewenang-wenang nya dari lelaki nepal terbabit.
Share on Google Plus

About Unknown

Komited menyajikan isu-isu semasa kepada anda semua. Kualiti adalah kepakaran kami.
    Blogger Comment
    Facebook Comment